design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

dinsdag 10 juli 2012

Ik kan geen foto's meer plaatsen?????

Wat is dit nu weer??? Wil ik nog een leuke kaart bloggen en komt er een berichtje met de mededeling: je hebt je aantal foto's overschreden!!!! Tja... Ik heb op dit moment geen zin om dit allemaal uit te zoeken... Morgen dan maar eens verder kijken! Jammer voor jullie! Misschien moet ik - net als Elly- op zoek naar een nieuw blogje??? Jullie horen er nog van! Allereerst wik ik langs deze weg Danoesja en Tineke bedanken voor hun mooie en lieve TROUWKAART vanwege ons 20- jarige Huwelijksdag en Joanne en Karin: dank voor jullie lieve mail!! Mocht iemand weten wat ik moet doen om toch nog weer foto's te kunnen plaatsen, dan please.....HELLEUP!!! Alle tips en goede raad is welkom!!!! De Kaart houden jullie te goed! Fijne avond en heel veel liefs, Jen.

3 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Jenny

Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag, ik hoop dat het een fijne dag was.
Wel balen zeg dat je geen foto's meer kan laden, ik heb dit al eens eerder bij iemand gelezen maar weet helaas niet hoe het op te lossen is, sterkte ermee.
Fijn dat de kaart goed is aangekomen.

Liefs Danoesja

My Home Sweet Homemade zei

Ohohoh lieve Jen, dat moment breekt gewoon nou eenmaal een keertje aan... Maar je hoeft geen nieuw blog te beginnen hoor, je kunt ook bijkopen, dan betaal je elk jaar iets van 10 dollar en dan heb je weer ruimte genoeg.
Je hebt trouwens weer superleuke dingen gemaakt de laatste tijd.
Het is nog steeds lekker knutselweer, hier hangt toch alweer een donkere lucht...pfffttt... hoop maar dat Bo droog op school aankomt, de jongens hebben al heerlijk vakantie.
Nou, ik ga nu gauw te werk, fijne dag!
Liefs Elly

Je@net zei

Oooh, wat balen nou. Geen idee hoe je dit op kunt lossen.
Meteen even bij mijn blog gekeken, maar ik zit pas op 10% van het totaal te gebruiken mb. Kan dus nog even vooruit. Wel verklein ik altijd m'n foto's voordat ik ze plaats, misschien scheelt dat?
Succes ermee en toch een fijne dag gewenst.