design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 7 juli 2012

Scrap-cards Summer Green and Pink .....





This is real scrapping! I am working with the last pieces of papers from the beautifyl Summer Green and Pink from Gepkes papers....
Just some cards and a small project. The smaller project will be posted later. It's a wedding gift, so you just have to wait......
Have a nice day, Jen.

Nu...dit is het echte scrappen! Ik ben bezig met de laatste restjes papier van de Summer Green en Pink papierlijnen van Gepke.......
Ik heb er nog wat kaarten mee kunnen maken en nog een klein projectje. Het kleine projectje kan ik nog niet laten zien. Het is namelijk een 'huwelijkscadeautje, dus moeten jullie nog heel even wachten.....
Fijne dag gewesnt, Jen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Jen,

wat heb je weer moois gemaakt.
Sorry, dat ik niet gemaild heb, maar Alex was ineens op bezoek.
MAar vanavond mail ich echt hoor

Liefs, Lilly

Ingrid zei

Zo jij hebt weer een heel stelletje mooie kaarten gemaakt
Groetjes ingrid

Je@net zei

Wat een mooie papiertjes zijn dat toch! Ziet er allemaal weer mooi uit, Jen!

Gepke zei

Lieve Jen, wat heb je weer een mooie kaarten gemaakt! Ik zet je foto's zsm op mijn blog! Fijn weekend, lieve groetjes, Gepke

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes Jenny,lief die plaatjes,heel mooi papier.
Moet je nog op vakantie?


Liefs knuf Riet.xx

milena60 zei

Какая оригинальная открыточка..загадочная при открытии..
очень нравится..Ваши работы супер..я восторгаюсь ножами Марианны...у меня их пока мало..