design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 1 juli 2012

KARIN YOUR ZOAP!!!

En ineens stond ze voor mijn neus!
KARIN! Ja...de enige ECHTE KARIN van YOUR ZOAP!
Ze is met haar man Bep het halve land door gecrosst met hub camper om haar Design Team leden te bezoeken!! Naar Jeanette, naar Elly....en nu was ze bij ons!
Wat een bijzonder leuke ontmoeting!
Ik mag wel zeggen: soulmates tot op de bodem!
Wat een lieve, warme en enthousiaste vrouw! Gepke?
Je had je "kindje"YOUR ZOAP niet in betere handen kunnen leggen!
En wat een eer, dat ik in zo'n geweldig team mag blijven! Met zulke kanjers erin!!!
En nu had Karin (de schat!) ook nog een cadeautje mee genomen!
Met een prachtige houten doos, een tag, kant, prachtig Marianne Design papier en ook nog extra papier en zo'n mooie en handige stift, waarmee je echte parles kunt maken op paier en stof!
Nu???
Wat denken jullie?
AAN DE SLAG, VROUW!!! Maak er maar eens even wat moois mee???
Jullie hebben gelijk!
Ik ga snel aan de slag voor YOUR ZOAP!
Karin?
Lief, dat je ons wilde bezoeken met je man! Jullie zijn een geweldig stel! En ik ben helemaal weg van YOUR ZOAP!
Dat zit dus wel goed!

http://www.yourzoap.nl/

Liefs en een fijne zondag,
Jen.

3 opmerkingen:

Jeanet zei

Hier is ze al 2x geweest het is zeker een schat van een mens en YZ is in goede handen bij haar daar ben ik niet bang voor ! Jij hebt ook al gave spulletjes gekregen ben er ook al druk mee , succes Jenny !Wie weet zien we elkaar weer eens gauw !

Liefs Jeanet

Karin Hagen de Ruiter zei

Wat een lieve woorden allemaal, jullie zijn zulke lieve schatten en ik ben er supertrots op dat jullie bij willen helpen met Your Zoap.
Liefs Karin

Danoesja zei

Hoi Jenny

Wat een gezellig bezoek heb je gehad en wat zijn dat mooie spullentjes van Your Zoap, ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
Het doosje uit je vorige post vind ik waanzinnig mooi, prachtig papier is dat van Rosa Dotje, superhandig om je kaarten zo te bewaren tot je ze verstuurt.
Geniet van al het mooi's Jenny.

Lieve groetjes
Danoesja