design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 1 juli 2012

NIEUW PAPIER ROSA DOTJE !!!




Gepke heeft een prachtige, nieuwe papierlijn ontworpen, hetgeen resulteerde in twee paketten papier. In ieder pakket zitten 6 dubbelzijdig bedrukte vellen. De vellen zijn 30.5 x 30.5 cm en de vellen zijn samen goed voor 240 gram. Dat betekent dus: MOOI en STERK PAPIER!
Die lieverd stuurde me beide paketten en het papier is zo prachtig, dat ik er gewoon direct mee aan de slag moest! Mijn handen jeukten! Ha, ha....
Eerst maar eens even een kaart! Met natuurlijk romantisch kant erom heen...En wat knoopjes, wat parelbrads....Wat uitgestanste bloempjes van het schitterende papier.....
Een strikje....Een roosje.....
Heerlijk!
Toen een doos gemaakt. Ik had zo'n kant en klare liggen van karton. Van een ander merk.....
Kreeg een idee! Het zomerse Rosa Dotjes papier is zo sterk.....
Dus maakte ik mijn eigen doos. Geen deksel, nee.....Die maakte ik van een soort omslag, die je later aan de onderkant en aan de rechterkant van de doos vast plakt met dubbelzijdig tape.
Wat mica bestempelt met Stazon inkt. Wat krullen en bloemen enz. aan de bovenkant gemaakt. Rechtsonder op de doos zlefs een bloem van witte klei gemaakt! Ook leuk eens te proberen! Ook de binnenkant hier en daar wat kant en klaar is de doos! Ik bewaar er mijn kaarten in!
Echt....dit is weer super papier! Dank je lieve Gepke, dat je mij het stuurde!
Ik ben er nog steed smee bezig! Want van 12 vellen goddelijk papier kun je heel veel mooie en leuke dingen maken!
Wordt vervolgd!
Liefs, Jen.

Je kunt ook kijken op:

http://www.rosadotje.nl/

3 opmerkingen:

Riet zei

Wowww Jenny,wat ben je toch creatief meis.
Schitterend gemaakt.
Wat is dat mooi papier,geweldig details.
Knap werk weer van je.

Liefs Riet.x

Unknown zei

Super leuk zeg! En wat een prachtig papier!
Groetjes Miranda

Nelleke zei

Wat een mooie creaties, wat een mooi papier en wat ziet het er mooi uit.
groetjes, Nelleke