design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

woensdag 21 oktober 2009

CURSUS,

Her en der rijst er weer de vraag:

WANNEER BEGINT ER WEER EEN SCRAP-CURSUS?

Ha, ha....
Nog helemaal niet over na gedacht....
O jee....
Sorry, dames!
Natuurlijk komt er weer een cursus.
Als alle dames, die weer zin hebben in een aantal gezellige avonden, zich bij mij willen melden en even door willen geven welke avond absoluut wel/niet geschikt is, dan ga ik indelen en dan horen jullie het zo snel mogelijk.
Zelf denk ik aan begin in de tweede week van januari 2010, omdat de meesten druk-druk zijn met Sinterklaas en/of Kerst.
Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag van jullie!
Mail me, maar bellen mag natuurlijk ook!

Groetjes,

Jenny.

1 opmerking:

Renate zei

Kwam bij toeval op je blog en las dat je in Delfzijl woont. Ik heb daar ook 18 jaar gewoond en woon nu in MIdwolda en je geeft cursus lees ik. Hier in de buurt wordt niet veel meer gedaan, je moet er zover voor riezen, wat ik jammer vind. Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen.