design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

maandag 26 oktober 2009

Vintage spulletjes van SCRAPSHOPROSA.



Hallo lieve mensen,
Ik ben zoooo BLIJ met mijn nieuwe spulletjes!
Moeten jullie eens kijken wat voor mooie papiertjes, bloemen en lint ik heb gescoord bij ScrapshopRosa!
Ik ben helemaal "Into Vintage".....
Prachtige vellen van Melissa Frances, Prima Marketing en Calambour............
Prachtig roosjeslint op een houten wasknijpertje...O, zo snoezig!
En dan die prachtige hortensiabloemetjes! Er zitten wel 72 (!) in zo'n zakje!
Kijk snel op ScrapshopRosa, want er is nog een leuke korting te halen!
Liefs, Jen.

4 opmerkingen:

Riet zei

Wat ben je toch een bofkont lieverd.
Wat een schitterend papier zeg.wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.

Dikke knuffel Riet.xxxxxxxx

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een supergave spulletjes!!!! Vintage is echt een heerlijke stijl om in te werken met al die bloemetjes en kantjes. Worden vast weer mooie projektjes! Ben benieuwd!
Liefs Elly

Marjolein zei

Oooh meis, wat een schitterende pamselepiertjes!!! Wat ga je daar weer voor moois mee maken?? Echt jammie!!!!

knuf!

Pieky zei

hoi Jenny
Dinsdag begint mijn fotografiecursus dus ik zal de nodige fot's wel gaan maken de komende tijd, dus ehhhhhhhhhh kom maar op met het woord van deze week.
prettig weekend