design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 16 oktober 2009

Jen's challenge week 42: vrijdag 16 oktober '09> BUILDING.

Zoals velen van jullie weten is er in de plaats Delfzijl VEEL gesloopt en is Delfzijl helaas nog steeds erg negatief in beeld!
HELAAS, ja.....
Het duurt allemaal te lang! Als ik naar mijn moeder wil, moet ik over obstakels heen en breken we bijna onze nek, omdat de tegels (stoep) braak ligt. Veel glas op de weg en stoep....
Het winkelcentrum staan helemaal leeg en de jeugd heeft al enkele malen geprobeerd het in brand te steken....
De mensen in hun nieuwe huisjes zijn zo angstig, dat ze 's nachts de lampen al laten branden....
Het elektriciteitskastje van ongeveer een meter hoog staat midden op het nieuwe trottoir...Ga zo maar door.....
Bedrijven moeten sluiten, fabrieken idem, scholen worden samen gevoegd vanwege de leeg-loop.....Hoe moet dit allemaal verder met ons "mooie" Delfzijl?
KOMT HET OOIT WEER GOED?
Wat gebeurt er met onze kinderen?
Moeten ze hier weg of kunnen ze hier een bestaansrecht opbouwen?
Ik maak me zorgen om de kinderen!
Vandaar deze week: BUILDING!
En dan voor mij persoonlijk: BUILDING US A FUTURE????
Dus...bouwen!
Bouwen jullie aan onze toekomst?
De kids zaten dus letterlijk en figuurlijk te genieten van de "BOB de BOUWERS", zoals ze deze mannen zo grappig noemen.
Ja...deze onschuldige kids vinden het leuk, maar laten we hopen, dat ze hier een fijne toekomst kunnen opbouwen!
Kinderen zijn onze toekomst en daarvan mag de POLITIEK zich wel eens wat meer van bewust worden!
Oei......Heb ik dit nu gezegd?
Fijne vrijdag en tot de volgende week, want dan heb ik nog veel meer nieuws!
Goed weekend,
Jen.

Geen opmerkingen: