design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 25 oktober 2009

VINTAGE BOOK FOR SCRAPSHOPROSA!




Ik kreeg van SCRAPSHOPROSA een pakketje toe gestuurd met fantastische vellen, lint, bloemen, spacers en noem maar op! Ik mocht er een VINTAGE BOEKJE mee maken en het boekje is een eerbetoon geworden aan mijn allerliefste oud-tante Catrien! Zij en haar man waren niet in de gelukkige omstandigheden zelf kinderen te krijgen, maar ze waren altijd zo lief voor ons allen! Björn en Ingmar beschouwde ze als haar eigen kleinkinderen en we bezochten haar bijna dagelijks toen ze in het bejaardenhuis tegenover ons woonde.
Ze is helaas twee jaar geleden op zeer hoge leeftijd (ja, bijna 100 jaar!) overleden en we missen haar iedere dag nog! Een sterke vrouw met een eigen wil en een goed karakter, dat was ze! Ik hoop, dat ik het een en ander van haar heb mee gekregen!
Ik laat jullie hier het boekje van de voorkant zien en wat kleine details.
Als je het boekje helemaal graag wilt zien, kijk dan eens bij SCRAPSHOPROSA, want daar kun je in de webwinkel al die mooie spulletjes kopen en of bewonderen en ook het boekje zien!
Ik gebruikte: 1 vel zwarte cardstock/ 2 vellen rode cardstock/ karton/ vellen papier uit de Jenni Bowlin collectie> Vintage Red tiny dot, Red cabbage flower, Vintage black vine en Vintage red bookprint/ 1 pakje Red/Black Line Extension Cards/ Chipboard Buttons van Jenni Bowlin/ 1 ribbon snap van Melissa Frances (er zitten maar liefst 6(!) in een pakje)/ roosjes/ bloemen/ spacers/ bedeltje/kant en lint.....
ALLES TE KOOP BIJ SCRAPSHOPROSA!

Wil je het boekje maken?
Volg dan een cursus VINTAGE BOOKS.....
Fijne werkweek,
groetjes, Jen.

1 opmerking:

Romy zei

Wauw, wat een mooi album! Helemaal vintage en zoveel mooie details...super!