design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

woensdag 30 december 2009

GEWONNEN!



Niet zo lang geleden meldde ik al, dat ik een prijs had gewonnen.
Het kransje is gekomen en het is echt BEELD-, maar dan ook BEELDSCHOON!
Het zat zo goed ingepakt, dat ik er een mes en een schaar bij moest halen, maar dat moest natuurlijk ook wel, want zo'n prachtig kransje is erg kwetsbaar.
Maar goed...om een lang verhaal kort te maken....
IK BEN ER HEEL ERG BLIJ MEE! Het staat op de vensterbank te pronken op een mooie taartschaal...Met een lichtje erin en wat pareltjes er omheen, want ik vind dit kransje echt een pareltje!
Het is een prachtje....Met fijne, tere gipskruid, waar ik zo van hou...
Dank jullie wel, lieve mensen van DE KRANSELARIJ! Ook mijn bijzondere dank aan Gepke.
Mochten jullie een kijkje willen nemen, ga dan snel naar:

www.dekranselarij.nl

www.yourzoap.nl

Groetjes en bedankt dames,
liefs, Jen.

Geen opmerkingen: