design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

woensdag 30 december 2009

Kerst-cadeautjes..../Christmas presents 2009.


Ik ben erg verwend door Peter en ook door Ingmar.
Van Ingmar kreeg ik schitterende rozen, die ik straks even ga bloggen.
Van Peter kreeg ik een nieuwe Barbie...
Een replica van de Barbie, die ik in 1962 op mijn verjaardag kreeg en die ik helemaal (letterlijk en figuurlijk) stuk heb gespeeld!
Dol was ik op mijn Barbie en op haar mooie kleding!
Nu ben ik weer dol-gelukkig met mijn Barbie!
En wat lekkers voor op mijn boterhammetjes...Echte American peanutbutter! En iets lekkers om mijn huid lekker zacht te maken.
Mijn Kerst kon niet meer stuk!
Helaas heb ik het door ziek zijn wat af laten weten voor wat betreft de cadeautjes...
Gelukkig waren mijn mannen niet teleur gesteld!
Groetjes, Jen.

Geen opmerkingen: