design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 18 december 2009

JEN'S CHALLENGE week 51>friday, 18th of december 09: LET IS SNOW, let it snow, let it snow!

Ik denk, dat half werkend Nederland al begonnen is aan een vervroegd weekend!
Ik heb de kids al twee dagen thuis vanwege de enorme sneeuwval!
Mijn autootje is bijna ondergesneewd en we hebben een giga sneeuw-fort in de tuin, die door Peter en Ingmar gisteravond (in de koude avonduurtjes) is gebouwd!
Mooi is het geworden! Speciaal voor de kinderen van het Kinderdagcentrum!
Kunne we straks lekker sneeuwballen gooien en ons verstoppen in het fort!
Voor velen is het niet fijn, maar goed....
Björn kan ook niet naar buiten, want hij kan niet lopen in deze giga sneeuw-bergen. Bovendien is zijn doorbloeding erg slecht en zou hij omkomen van de zere handen en voeten.
Maar toch......
Zo vlak voor de Kerst heb ik zoiets: LET IT SNOW, LET IT SNOW, LET IT SNOW!

Fijn weekend,
groetjes, Jen.

1 opmerking:

jacqueline zei

Hallo Jenny

Voor mij mag het wit blijven. Ik vind het een heerlijke tijd. En wat fijn een sneeuwballen gevecht, wachten wij nog een paar jaar mee.

Groetjes Jacqueline