design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 30 juli 2010

Bijna naar huis!/ Almost going home!~

Lieve allemaal,
De vakantie zit er bijna op!
Ingmar en ik hebben het heel erg fijn gehad! De Grieken zijn ontzettend gastvrij en zeer hoffelijk!
Hier kun je dus prima met je kind (als eventjes "vrouw alleen") op vakantie.
Ik ben niet lastig gevallen! Integendeel: zeer goede ervaringen op Kos.
Het hotel is ook prima!
We hebben gisteren o.l.v Mitchel (ANIMATIE TEAM) de Olympische dag gewonnen. Eerst volleybal. Toen voetbal en grappige spelletjes in het water en waterpolo. Toen nog oefenen voor twee optredens op het podium en ja......
Ons team heeft gewonnen!
Wat hebben we een plezier gehad! We hebben dubbel gelegen van het lachen!!
We kwamen uit allerlei verschillende landen en wat een verbroedering en teamwork!
Maar goed: na deze mooie vakantie verlangen we wel weer naar papa, Bjorn en Odie en oma en naar alles wat we thuis hebben aan vriendjes en werk!
Als ik weer thuis ben ga ik natuurlijk een Grieks album maken! Mijn handen jeuken nu al!
Tot gauw, liefs, Jen.

2 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Ohhhh... Jen wat zalig, lekker met je zoon naar Kos!!!! Ik weet niet of je nu inmiddels thuis bent, maar ik hoop dat jullie een fantastische tijd gehad hebben, je hebt het echt verdiend!
Liefs Elly

Marjolein zei

Nou, ben stikbenieuwd of je weer thuis bent, maar nog benieuwder naar je album over Kos!!!
Ga maar gauw weer aan de scrap meis.... je hebt vast een heerlijke tijd gehad met je zoon en dat moet je gauw vastleggen!