design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 26 maart 2011

Deel drie van onze heerlijke zondag bij Gepke, YOUR ZOAP!

Elly had voor ons allemaal een schitterend cadeau mee uit de winkel van haar zus: Bloembinderij Ma-d'r-Liefjes, gevestigd in Anna Paulowna. Ook weer zo'n geweldig geschenk! Een heerlijk geurzakje met een vintage afbeelding met een zinken hart en een schattige vogel-ornament eraan. Alleen de manier van inpakken is al een kunst! Elly constateerde, dat een van de eitjes was gecrasht in haar tas.....En ik maar denken, dat het zo hoorde.....Maar ....Super hoor! Ook helemaal onze smaak! Moet binnenkort toch maar eens afreizen naar Anna Paulowna. De winkel bezoeken en met Elly langs de kringloopwinkeltjes, ha, ha....
En dan last but not least: is dit ook geen beauty? Een Rosa Dotje tea for one! Handbeschilderd door Gepke! Ik heb toch helemaal niets teveel gezegd, he?
Ik voel me de koning te rijk met deze lieve en mooie presents! Lieve schatten: uit het diepste van mijn hart wil ik jullie nogmaals bedanken voor jullie warmte, jullie vriendschap en jullie goede gaven! Gepke, reuze bedankt voor het mooie papier, je workshop zeepkettingen maken, je heerlijke lunch, hapjes en drankjes, je gastvrijheid en alles wat je voor ons doet!
Jeanet had niet alleen voor ons een genaaid en geborduurd......Ze had ook nog een weckpotje vol gedaan met kant, mos en witte druifjes. Op het mos een prachtig ei en een vogeltje van Tildastof. Hoe prachtig gemaakt.....Zucht....Dit zijn toch wel de kanjers, hoor! Hierbij vergeleken ben ik maar een knoeipotje.....
Ben helemaal in de brocante-sferen!
Speciaal nog even de bovenkant van de bus van Inge. Is het geen beeldje?

Geen opmerkingen: