design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

dinsdag 8 maart 2011

Inspiratie uit het boek 'Elines Huis".

Zondagmiddag heb ik heerlijk zitten neuzen in het prachtige boek van Eline Pellinkhof: "Eline's Huis".
Ik vond de bestempelde stenen erg mooi. Heb in de tuin wat geschikte exemplaren gezocht en bestempelde ze met Stazon Inkt. Wil erg goed en het resultaat is erg mooi geworden. Ben met een bruin stempelblokje nog even bij de stenen langs gegaan voor een verweerde indruk.
Nu ben ik aan het experimenteren met klei en haakgaren! Ik hou jullie op de hoogte, want 1 project heb ik al bijna af.
Nu ga ik het beloofde werk (in Oostenrijk gemaakt 's avonds op de kamer) fotograferen. ALs het mee zit (qua tijd) kan ik dat morgen bloggen! Dus nog eventjes geduld, Lilly!
Liefs en geniet van de avond, Jen.

3 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Jeeeee wat is dit leuk zeg!!!! Ik heb het boek ook en er staan echt superleuke dingen in.
Je bent trouwens helemaal lekker bezig geweest, vind je koker prachtig geworden en dat kraamkadootjes is gewoon geweldig!!!
Lieve groetjes Elly

Romy zei

Wat een gaaf idee zeg! Je stenen zien er supermooi uit zo! En wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt allemaal. En zo te zien hebben jullie ook een geweldige wintersportvakantie gehad. Wat heerlijk om je verjaardag op vakantie in de sneeuw met alle familieleden om je heen te kunnen vieren:) Nog van harte gefeliciteerd!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jenny.

Liefs Riet.xx