design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 26 maart 2011

Vervolg van de fantastische zondag bij Gepke!


En zo zaten we eerst gezellig bijeen.....Inge en Jeanet kenden elkaar al wat langer.
Koffie/thee en heel veel lekkers erbij en maar kletsen en o.....
Wat werd iedereen verwend! Wat hadden de meiden prachtige dingen gemaakt! Ik kreeg er tranen van in mijn ogen! Ik vond het zooooo ontzettend bijzonder, dat deze kanjers zulke mooie cadeau's hadden gemaakt! Het voelde meer dan jarig zijn en ik ben er zo dankbaar voor, dat ik dit heb mogen mee maken! Niet om de cadeau's alleen, maar vooral om de warmte, die ik mocht ontvangen! Het leek wel, alsof we elkaar al jaren kenden!
Gepke ook helemaal blij verrast met haar cadeau, gemaakt door Inge.
Elly ook een beetje overrompeld door de schitterende bus, die Inge voor ons allemaal had bescrapt! Gevuld met heerlijke bonbons, die overigens hier al op zijn!
Gepke nog druk aan het uit pakken.....
Jeanet en Inge vertelden heerlijke anecdotes, die heel wat lachsalvo's opleverden bij ons allen!
Voor iedereen had Jeanet een persoonlijk cadeau gemaakt in de vorm van een geurrol, die schitterend was versierd met een monogram. Hier dus de "J" van Jenny. Jeanet had voor ons allen een verschillende, waarbij ze heel goed had gekeken naar ons werk. Zo hoopte ze de juiste kleuren gebruikt te hebben. Nou Meis! Dat is helemaal gelukt, hoor! SUPERMOOI!
Het pronkt al op mijn salontafel!
Zoals ik al vermeldde: Gepke was de gastvrouw en Jeanet maakte voor haar deze geweldige taart van stof op een beeldig kop en schoteltje! Wat een peice of art! Ik keek mijn ogen uit! Ben dus gisteren direct naar de kringloopwinkel gereden en heb een weckpotje en twee rozenkopjes en schoteltjes gescoord voor 1 euro! Da's het werk, he?
Ik leer iedere dag, ha, ha....
Wat een supermooie inrichting.....
Ik waande mij in een paleisje! Wat een prachtige smaak heeft Gepke en haar gezin! Mijn welgemeende complimenten, hoor, Gepke.
Oei....wat heb ik er dan een rommelzoldertje van! Schaam-schaam-schaam.....
En hier de beeldschone bus, die Inge voor ons allen had gemaakt! SUPER!
Maar dit was nog niet alles!
In deel drie meer!
Wordt dus vervolgd!
Groetjes, Jen.

Geen opmerkingen: