design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

dinsdag 8 maart 2011

Kraamcadeautje voor collegaatje.

Een van mijn collegaatjes op school heeft een dochtertje gekregen. De vorige week ging ik op kraambezoek. Ik had dit gemaakt: een luierwiegje met een schattig rompertje erin en een mooie kaart ter ere van de geboorte van Esmee. Verder natuurlijk mooi versierd met allerlei stroken en bloemen. Ik vond het heel erg leuk om te maken. Heb ik even geluk??
Want in mei krijgt een andere collega van mij een kindje. En omdat ik lekker al weet wat het gaat worden, kan ik al vast op tijd beginnen!
Ik vond dit weer eens iets anders dan een luiertaart, die ik overigens ook heel erg mooi vind!
Liefs en bedankt voor het achter laten van een berichtje,
Jen.

1 opmerking:

Riet zei

Ohhh wat lief gemaakt Jenny.

Liefs Riet.xx