design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

dinsdag 13 december 2011

Het tafeltje.....

Zoals ik gisteren al beloofde....
Hier is dan het tafeltjes....
Ik hoop, dat ik een beetje in de stijl van Elly kom, want haar huis vind ik echt zo mooi! Links een mooie stopfles met kersenbonbons (O, help! Al bijna weer leeg, zie ik!) en dan een ouderwetse weckfles met Kerstkoekjes.
Dan het weckflesje, die we bij Gepkes Design Team-dag kregen van Jeanette (er zitten bolletjes in en ik hoop, dat ze weer gaan groeien en bloeien!), maar om de kaalheid te verstoppen, heb ik er wat verse mos opgelegd en een lief engeltje met wat glimmertjes.
Bij Your Zoap kocht ik een Kerstboek van Tilda en hierin stond een schattig sneeuwpopje. Dat heb ik nagemaakt en toen mijn eigen draai eraan gegeven door het popje een slingertje te geven met rode kerstlampjes. Op zijn hoofd een kransje en een sjaaltje met een hartvormige brad.
Verder heb ik wat flesjes op het dienblad gezet (a la Ellen). Ook vond ik het leuk om wat kleine, witte kaarsjes te bundelen en er wat parels bij te leggen. Nog een tweetal hartvormige bellenkransjes en een hart van chocola!
Ik hoop, dat jullie het een gezellig en sfeervol tafeltje vinden!
En Elly??
Wat vind je ervan?
Fijne avond en heel erg bedankt voor het bezoeken van mijn blogje!
Als je een berichtje achterlaat, vind ik dat heel erg lief!
Hug, Jen.

2 opmerkingen:

Fia zei

Ohhhh wat schattig is je tafeltje geworden.....en wat staan er leuke spulletjes op !!!!!
Leuk gedaan hoor!!!

Groetjes Fia

scrappy jen d zei

Dank je Fia voor je lieve compliment!
Ik ben zelf ook heel erg content met het resultaat!
Nu moet ik mijn kerstdorp nog opbouwen! En dat is altijd een giga klus, maar daar heb ik dan ook wat voor, ha, ha.
Groetjes, Jen.