design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

donderdag 6 maart 2008

Challenge 2008, number 10: GOT TALENT?

This page shows three of my talents.
Yep! I came up with three strong sides of myself!
Not bad! And I experience these three talents as my personal gifts! I am grateful having these gifts inside me and explore them!!!

First: the fun I have with kids! Doesn't matter how old they are......

Second: my creativity> I love doodling, drawing.....I could go on and on....

Third: I love to be an actress and play parts.
Like here! All dressed up, another actress took me on a special bike thrue our village. We played with St. Nick and his Black Peters a special part for the children and as you all can see.....
IT WAS FUN! My love for dance, singing and drama? I have NO IDEA where it comes from....
It has been there forever and ever and I hope I will keep this gift!

Deze pagina laat drie van mijn talenten zien! Jawel! Ik vind, dat ik deze drie dingen als mijn beste kant mag laten zien! Niet slecht, toch? Ik zie deze drie talenten als mijn persoonlijke geschenken! Ik ben dankbaar, dat ik deze cadeautjes in mij draag en dat ik ze mag uitdragen!

Het eerste talent: het plezier dat ik heb met kinderen! Het maakt niet uit hoe oud ze zijn!

Het tweede talent: mijn creativiteit> ik hou van doodlen en tekenen....Ik kan zo nog wel even
doorgaan.....

Het derde talent: ik hou van acteren en rollen te spelen. Zoals hier! Helemaal verkleed, een andere toneelspeelster reed me in een bakfiets door ons stadje. We speelden met Sinterklaas en Zwarte Pieten een compleet toneelstuk en zoals jullie allen kunnen zien....HET WAS GROTE PRET! Waar mijn liefde voor dans, zang en toneel vandaan komt? Ik heb GEEN IDEE.
Het zat altijd al in me en ik hoop, dat ik dit cadeau voor altijd mag houden!

1 opmerking:

Marjolein zei

Ooooooh wat een superfoto Jen, geweldig en alle labels heb ik even gelezen, zit er super uit meid, en ja, dat is "Talent!"