design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

donderdag 6 maart 2008

Talenten-label-trio.

Ik heb mijn talenten onderverdeeld in drie categorieën.
Daarom heb ik drie labels aan elkaar gelaten en ze genummerd!

Mijn eerste talent is werken en omgaan met kinderen. Het maakt niet uit HOE JONG of HOE OUD......Het maakt niet uit WAAR DAN OOK TER WERELD......
Ik heb altijd direkt oog-contact en een glimlach te pakken!
Da's mijn eerste kracht en talent, waar ik erg blij mee ben, want kinderen zijn onze toekomst!
Ze zijn een dierbaar geschenk en ik realiseer mij hoe waardevol kinderen zijn!

Mijn tweede talent is mijn onuitputtelijke creativiteit! Ik hou van breien, borduren, tekenen en schilderen, haken, scrappen, mooie gerechten op schalen maken.....
STOP! ja, ik moet stoppen......Anders heb ik de pagina zo vol! Ik hou er dus van om van scraps (stof/ papier, enz.) mooie dingen te maken!
Dat is ook heel erg WAARDEVOL, want hierdoor verveel ik me NOOIT en ben ik ook nooit eenzaam of alleen: ik ben immers altijd BEZIG?

Mijn derde talent (ha, ha) is mijn voorliefde voor zang, dans en toneel.
Ik speel graag een rollenspel en ben in staat de hele boel binnen 5 minuten op de kop te zetten!
Zingen doe ik graag met Janneke!
Dat gaat nog wat worden met ons! Koop alvast maar oordoppen!
Ik had best acrice willen worden!
Heerlijk om in het vel van een ander te kruipen!

Geen opmerkingen: