design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

donderdag 20 maart 2008

I am back!/ Ik ben terug!

No.....
No picture yet!
I don't think so......
Although I have wonderful lips!
Too bad it is all because of the tremendous swelling and it will go away.........
The operation was not too bad.....
There were three doctors to operate on me and one assistent.
Everybody had there own task and it took about a half hour.
Now I 'm recooping: no food, no hot drinks and no sour drinks.....
So...A perfect diet?
Ingmar thinks my stomach makes irritating noises.
Well......What to say/ what to do?
I am glad this is over!
See ya!

Nee......
Nog geen foto!
Alhoewel ik prachtige, volle lippen heb!
Helaas komt dit door de enorme zwelling en gaat het weer weg.........
De operatie viel best wel mee.
Er waren twee plastische chirurgen, een in opleiding en een operatie-assistente.
Iedereen had haar/zijn eigen taak en het duurde ongeveer een half uur.
Nu mag ik herstellen: niet eten/ geen hete dranken en geen zure sapjes.......
Dus...Een perfect dieetje?
Ingmar vindt, dat mijn knorrende maag maar irritante geluiden maakt.
Maar goed...Wat zal ik ervan zeggen/Wat doen we eraan?
Ben blij, dat het gebeurd is!
Tot gauw!

Geen opmerkingen: