design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 13 april 2008

We worked HARD!!!/ Wij werkten HARD!!!

Spring is in the air..... And we have been working very hard, doggie and me.......We did some running around the fish pond (no.....No fish anymore: we had a stork and he did some fishing, ha, ha....) and we played with the ball and yes...we did some gardening too....It was new for doggie, so he had some troubles, but afterwards we became best friends again and did sleeping-quality time in the chair! Doggie loved it! Me? WHO? ME??? I just had to be there for doggie.....
OFCOURSE!
De lente hangt in de lucht.....En we hadden zo hard gewerkt, hondje en ik......We renden rondjes om de visvijver (nee...Geen vissen meer: we hadden een ooievaar en hij ging vissen, ha, ha....) en we speelden met de bal en ja.....we tuinierden ook nog wat.....Het was nieuw voor hondje, dus kwam hij wat in de problemen, maar daarna werden we weer de beste vriendjes en deden een kwaliteits-slaapje in de stoel!
Hondje vond het heerlijk! IKKE? WIE? IK? Ik moest er natuurlijk gewoon zijn voor hondje.....
NATUURLIJK!

Geen opmerkingen: