design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

woensdag 20 mei 2009

award_kvd.png (image)

award_kvd.png (image)
Yesterday my dearest friend Riet gave me this AWARD and it is a very special one, so I am sooo HONOURED that she gave it to me!
Dear Riet....It feels to me like the queen did sent me this award....
I am very touched by your sweet words.....
It means a great deal to me and I am very happy that I can call you once in a while to cheer you up and listen to you!I hope one day we will meet and make a lot of fun together!

Gisteren gaf mijn lieve vriendin Riet my deze AWARD en het is een hele speciale, dus voel ik me heel erg vereerd, dat ik het mocht ontvangen!Lieve Riet.....
Deze onderscheiding voelt als een koninklijke....
Ik ben zeer ontroerd door je lieve woorden....
Je hebt geen idee hoeveel dit voor mijn betekent en ik ben blij, dat ik je af en toe kan bellen om je wat op te vrolijken en om je een luisterend oor te bieden!
Ik hoop,dat we elkaar ooit op een dag in levende lijve mogen ontmoeten om wat plezier te maken samen!

Heel veel liefs, Jen.

1 opmerking:

Riet zei

Lieve schat je heb hem echt oprecht verdiend.
Niet alleen een luisterend oor,maar ook voor je prachtige reaties lieverd.
En om zoveel je snap het wel schat van me.

Dikke knuf.
Riet.xxxxx