design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 31 mei 2009

Cursus as woensdag, 03 juni 2009.




Beste meiden,
As woensdag wil ik jullie graag deze wall hanger leren maken.
Het is een fantastisch ontwerp van Ellen Prinsen, waarvan ik een grote fan ben!
Jullie mogen mee nemen:

-een heel stevig scrapvel van 30.5 cm x 30.5 cm, maar nog liever een stuk dun karton
van deze afmeting.
-kant en lint.
-wit crepepapier.
-heel veel bloemen: stof, papier of roosjes van de Action (maakt niet uit), maar het
moet wel bij je kleuren passen.
-inktblokje in je gekozen kleur.
-eventueel rubons.
-pareltjes en/of strasssteentjes (zelfklevend!)
-een oude foto/ balletfoto (mooist is sepia!) of een nostalgische afbeelding van internet.
-wat resten karton of dik papier om de foto/afbeelding op te matten.
-een dikker scrapvel om je fotolijst uit te halen.
-wat bijpassende resten scrappapier om vlinders te maken.
- dubbelzijdig smal tape en foam tape.
JULLIE HOEVEN GEEN TAARTRANDEN MEE TE NEMEN: ik heb genoeg!
Ik wens jullie allen een heel FIJN en WARM PINSTEREN toe!
Veel liefs, Jen.

2 opmerkingen:

Riet zei

Ohhhhh Jenny,ik zit echt met open mond tekijken,wat is dit SCHITTEREND schat.
OOOOO om tekwijlen,dan zijn mijn kaarten niks, nul komma nul.
Wat is dit ongelofelijk mooi,mijn kleuren zijn het.
Die oude styl spreek mijn altyd zo aan.
Jij kan toveren schat plaats van ik.
Woonden ik maar dicht bij ,dan kwam ik ook lieverd.

Lieve kunstenares. een hele dikke knuffel,van het aenemuidse meisje.


XXXXXXXxxxxxxxx

Mireille zei

hij is PRACHTIG!!!