design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 24 mei 2009

Speciaal voor Marjan: JACK RUSSEL ODIE!



Hier onze Odie!
Het is zo'n schat! Hij is betrouwbaar en hij beschermt ons allen. Hij is zo lief met en voor kinderen en natuurlijk is hij af en toe ondeugend!
Maar hij maakt nooit iets stuk en hij doet ook geen lelijke dingen. Hij was zindelijk in no time en het is een voorbeeldige hond!
Al die verhalen over Jack Russels, dat ze wild en druk zouden zijn....
Flauwekul!
Het is maar net HOE je met ze om gaat!
Slaan en schreeuwen? NOT DONE!!! Gewoon: goed gedrag= positief belonen/ slecht of negatief gedrag= negeren en of even afzonderen.
Gebruik de bench niet om te straffen! De bench moet voor de hond zijn plaatsje zijn, waar hij zich kan terug trekken als hij daar behoefte aan heeft. Onze Odie ligt er zelden meer in! Hij heeft (naast de bench) ook nog een mandje en een stoel tot zijn beschikking. We hopen, dat we nog heel lang van hem mogen genieten. Hij is nu 15 maanden! Een hele slimme en leergierige hond, die zich uitstekend aan de regels houdt! Een heerlijk en vooral lief beestje! Groetjes, Jen.

2 opmerkingen:

Marjan zei

Ooooooh dit vind ik lief!!!!! Als je nu voor me stond kreeg je een knuffel van me!!! Bij deze dus!
Jullie Odie is echt leuk en onze Keno heeft ongeveer dezelfde vlekken, wat leuk om te zien. Dank voor dit lieve stukje op je blog.


Lfs Marjan

scrappy jen d zei

Lieve Marjan, Ik voel de knuffel, hoor.
En ja...Ik heb met liefde dit sukje voor jou geblogd, want ik weet zeker, dat jullie kleine pup net zo'n goed huisje lrijgt als onze Odie!
Hij hoort er helemaal bij en we kunnen niet meer zonder hem!
We hopen hier, dat je heel veel foto's gaat bloggen van Keno!
Het gaat zoooo snel! Nog sneller dan met de kinderen! Onze Odie was ook zo maar "groot"....
Een jaar geleden was het nog zo'n baby.....
Dag, dag,
lfs, Jen.