design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

donderdag 9 augustus 2007

Hallo, hello,

Vandaag zijn we naar het Dolfinarium in Harderwijk geweest. We hebben allen enorm genoten van de dieren. De dolfijnenshow blijf ik het mooiste vinden. Ik zit dan ook als een klein kind te klappen en de " aahhh's"en "oohhh's"zijn dan ook het hardst van mij......
We hebben natuurlijk alle bonnen en tickets bewaard voor een scrap-boekje. Mijn mannen zijn al goed afgericht hierin! Ik ben van plan met de cricut een grote dolfijn (2 keer kaft en dan 5 blz) uit te stansen en daarvan een leuk Dolfinarium-boekje te maken.

Today we went to the Dolfinarium in Harderwijk. We all enjoyed the swimming animals very much. The show with the dolphins is still the best part for me! Like a little girl I clap my hands and I keep shouting "aahhh"and "oohhh"all the time. Ofcourse my men do save every ticket and reset for mom's scrapwork: they are well trained, hi, hi. I am planning on making a dolphin-scrapbook. I'll use the cricut to get a dolphin and I 'll make a nice book about this lovely day.

See u,

Geen opmerkingen: