design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 17 augustus 2007

WEDSTRIJD GEWONNEN!

Een poos geleden kocht ik op aandringen van wat scrapsters een wedstrijdkit bij MARJA'S HOBBY in BEDUM!
Ik had mijn idee er zo over: ik hou niet zo van wedstrijden en bovendien vond ik het thema "lente"met de papierlijn in de kit ERG MOEILIJK!
Maar goed....Ik ging aan het stoeien met een LO en met behulp van de cricut maakte ik van een aantal uitgestanste lammetjes een boekje en plaatste dit in een mapje op de LO. Erbij foto's van een piepkleine Ingmar, die destijds met de peuterspeelzaal op een boerderij bij de pasgeboren lammeren ging kijken.
En ja hoor......IK HAD HET NOOIT VERWACHT, MAAR IK WON TOCH DE EERSTE PRIJS!!!!!
En ik ben er zoooOOOOO VRESELIJK BLIJ mee!
Ik ben dus gisteren naar Bedum geweest: mocht voor 25 euro uit zoeken en ......
Binnenkort mag ik weer en dan krijg ik een hele mooie taart: de banketbakker heeft dan mijn LO in eetbare vorm op zo'n fototaart gemaakt. Ik ga met al mijn scrap-vriendinnen een morgen naar MARJA'S HOBBY en dan peuzelen we het lekkernij met elkaar op!
Een bijzonder leuke en lieve vrouw, deze MARJA! Ze heeft giga humor en zo lief, want de koffie staat altijd klaar. Bovendien heeft ze zulke leuke dingen! Ze heeft wel wat kleingoed, maar bijna alleen maar SCRAP-SPULLEN! Een kleine, maar fijne winkel. En Marja vroeg me of ik in oktober bij haar op een zaterdag wil komen demonstreren.
Toen voelde ik mij wel vereerd, hoor!
Zo krijg ik toch het gevoel eer van mijn werk te hebben en ook wat erkenning!
Zou ik op de goede weg zijn?
SCRAPPEN is mijn alles! Ik barst van de ideetjes: soms kan ik er niet van slapen of word ik er wakker van, ha, ha.
En dan al die mooie spullen.........................
Alvast fijn weekend, Scrappy Jen D.

Geen opmerkingen: