design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 31 augustus 2007

Nederlands Indie.

Dit is de canvas over mijn vader zijn dienstjaren in Nederlands Indie.
Ik kan er eigelijk weinig van zeggen, omdat het zo persoonlijk is en omdat het maken ervan me meer dee d dan ik had verwacht. Ik heb tranen met tuiten geplenst, omdat ik hem zo mis............
Mijn vader was een lieve, zachtaardige man. Altijd stond hij voor iedereen klaar en als het erop aan kwam, was hij veel te goed! Ik heb rechtsonder een stuk van zijn Indonesische waaier geplakt. Daarbij bloemetjes. Veel bloemen, want dat vind ik nou typisch bij zo'n canvas horen.



Onder heb ik een fileholder gemaakt. Dat kan helemaal open. Hierop heb ik kleine fotootjes gemaakt, die er ook zo weer uit kunnen. De achterkant van de fotootjes zijn namelijk door mijn vader beschreven en ik wil graag zijn handschrift bewaren, dus.....Moesten de fotootjes wel met hoekjes in de fileholder komen.
De swirls zijn bewerkt met embossingpoeder (2 tinten) en toen met de heat tool bewerkt. Verder is er in het midden aan de rechterkant ruimte gemaakt voor een "geheime"pocket met daarin journaal, die alleen voor mij bestemd is: hidden journaling !

Geen opmerkingen: