design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 5 augustus 2007

Wat een weertje!
HEERLIJK!
Na twee weken Gran Canaria zijn we er helemaal aan gewend.
Ingmar is bij een vriendje in de buurt in en uit het zwembad en Peter en Bjorn zijn aan het fietsen....Nou ja, het komt er op neer, dat Peter stuurt en trapt en Bjorn zit als een koning voorop te genieten. Ze hebben altijd veel bekijks.
Ik ga nog even een aantal leuke geboortekaarten maken, want 2 cursisten zijn moeder en oma geworden. Als ik dan nog wat later op kraambezoek ga, neem ik natuurlijk zo'n mooi geboorte-blikje mee, maar dan in het blauw, want het is een boy geworden.
Hele fijne zondag...
Vergeet ik het bijna: ik heb bij www.kreapetri.nl besteld! Ze hebben prachtige bloemen en heel veel leuke brads en eyelets voor niet te veel. Ik was erg tevreden toen het pakje gisteren kwam!
Johan en Petri, bedankt!
Jullie hebben er een klant bij!
Vele scrap-groetjes, Scrappy Jen D.

Geen opmerkingen: