design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 17 augustus 2007

Hollands Glorie.

Dit is een drie dimensionaal fotolijstje. Het houten lijstje was al in gebroken wit geverfd: daar hoefde ik dus niets aan te doen. Wel heb ik het bewerkt met een rode en donkerblauwe cat eye (inkt). Een foto van mijn moeder met mij als kleine meid aan de hand, beide in Volendams kostuum gestoken erin. De zijwanden zijn beplakt met rood en blauw, opgeschuurd papier voor een Vintage look. Een klein fietsje van koper erin geplakt. Op de bodem een kleine bloem met een lieveheersbeest (helaas niet te zien) en een klein, porseleinen hondje zit vooraan het venster. Zo lijkt het net, alsof wij nog achter in de straat lopen. Op de lijst gedoodled met blauwe sakura gel pen en erbij geschreven: Dutch Girls en het woord POLDER........Een houten koe op de lijst, een rood-wit-blauw lintje met strikje en een drietal bloemetjes met hartjes van een splitpen als embellishments. Verder heb ik met clear stempels een fietsje, een grachtenhuisje en wat bloemetjes gestempeld.

Geen opmerkingen: