design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 3 mei 2008

International Scrapbooking-Day!

Vandaag, zaterdag, 3 mei 2008 is het de Internationale Scrapbooking-Day!
Stel je voor: overal in de wijde wereld, die overigens soms erg klein blijkt te zijn, vieren scrappers en scrappsters HUN DAG!
De dag van onze geliefde hobby: SCRAPBOOKING!
Ik ben vandaag naar Appingedam geweest en heb even bij Greet gesnuffeld!
Ze had de winkel wat anders ingericht en ze heeft een aantal zeer LEUKE DINGEN erbij, die juist op scrap-gebied een hot item zijn!

Wat kocht ik daar?

1> prachtige kleuren KATOEN, waarmee ik een heel mooi zelfgehaakt randje om de kaften van een boekje maakte! Da's alvast voor de cursus, die straks weer van start gaat!

2> een lijmpen, waarmee je heel fijn kunt schrijven! Daarna bestrooi je het met hele fijne glitter!

3> paper glaze, want de mijne vliegt er door heen!

4> tacky glue....Kan niet meer zonder, want hiermee LIJM JE ZELFS EEN OLIFANT OP JE SCRAPBOOK VAST!!

5> Flower Fairies stansvellen, waarmee je die schattige bloemenkindertjes op een LO kunt maken.

6> meeldraden (goudkleur), waarmee je de Primabloemen echte meeldraadjes kunt geven.

7> strass plaksteentjes in de vorm van kant en klare bloemen voor maar 2.15 euro!!!!

8> kleine organza en satijnstrikjes voor 0.25 eurocent per stuk en ........
Prachtig KANT en LINT!!!
Echt hele mooie kant! Super gedaan, Greet!
Kijk, daar hebben we als scrappers wat aan!

En weet je wat ik kreeg van Greet en haar man?
Zo'n schattig doosje vol met fibers, letterkraaltjes, bloemetjes, knoopjes, bedeltjes en prachtige kraaltjes en piepkleine embellishments.
Zo;n kitje hebben ze in vele kleuren en het komt van MAKE ME.
Het kitje heet: FUNNY DECORATION KIT en Greet verkoopt het voor SLECHTS 3.50 euro!!!!

Ik heb ze elders gezien voor 5.95 en zelfs 6.95 euro!
Ik ga er een prachtige LO mee maken. Ook al weer een leuk ideetje voor de cursus!

Als je nieuwsgierig bent geworden......
Blijf mijn blog in de gaten houden: dan krijg je alle leuke dingen mee!!

To all my scrap-friends all over the world: HAVE A VERY HAPPY, LUCKY AND WONDERFUL
SCRAPBOOKING-DAY!!!!!

Hugs, Scrappy Jen D.

1 opmerking:

Je@net zei

Super Jenny! Zo te lezen heb jij je prima vermaakt die dag! Hartstikke gave aankopen joh!