design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 10 mei 2008

Moederdag.




Morgen is het Moederdag.


Bijna overal ter wereld zullen vrouwen in de watjes worden gelegd door hun kroost en hun echtgenoot/ partner.


Ik ben nog druk aan de knutsel om mijn moeder morgen te verrassen met een grappig, zelf gescrapt Moederdag-cadeautje.


Ik laat het zo spoedig mogelijk zien!
En Natuurlijk ben ik benieuwd wat mijn knullen hebben gemaakt voor Moederdag! Ze doen erg geheimzinnig! Ze sloten me vanochtend zelfs vijf minuten op!
Bij deze even twee foto's van mijn stoere knullen, die allebei helemaal weg zijn van hun kleine Odie. Bjorn natuurlijk op een andere manier dan Ingmar, maar wat doen ze het GOED! Zowel de hond als de kids! Dat is toch wel erg genieten, hoor! Het brengt wat werk mee, maar we krijgen er zoveel voor terug! Het is voor ons een goede stap geweest! Het diertje heeft geen idee hoe waardevol zijn aanwezigheid is! Hij wordt dan ook helemaal "plat"geknuffeld, maar daar houdt hij wel van!
Bij deze wens ik iedereen heerlijke, zonnige dagen, een fijne Moederdag en een heel goed Pinksterweekend toe!


HAVE FUN!!
SCRAPPY JEN D.

Geen opmerkingen: