design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 6 september 2008

Verhuisberichten!

Goedemorgen allemaal,

Eerst maar even in het Nederlands, want de buitenlandse gasten hebben er misschien niet zo veel aan, tenzij ze hier eens komen!
Ik kreeg van Moniek een belangrijk verhuisbericht door.
Ze heeft een WINKEL geopend in NIEUWLEUSEN!
Alle cursisten, die bij mij scrappen, kunnen bij een bestelling via haar web-winkel invullen, dat ze bij mij les volgen en dan geeft Moniek je 10% korting.
Da's toch een leuk inkoppertje in deze dure tijden?
Ik heb gisteren al even bij haar geshopt (web) en ze heeft zulke mooie spullen!
Gewoon kijken!

Het adres is:

Hobby-scrap-crea,
Den Hulst 90, 7711 GR Nieuwleusen,
Telefoon: 0529-466912,
www.hobby-scrap-crea.nl

En dan nog eentje!
Appingedam werd te klein voor Greet en Hero!
Ze kregen te veel spullen en veel vraag naar allerlei dingen....
Het ging niet meer in het kleine pand, dus...
Hebben ze de boel verkast naar de stad!

Hobbyzaak Greet zit nu aan de Ulgersmaweg 28-3,
9731 BT Groningen.

Ik wens iedereen een heel goed en gezond zakelijk jaar toe!
Fijn weekend, Jen.

1 opmerking:

Susan zei

zijn jullie weer verhuisd. Heb jullie niet kunnen vinden op de ulgersmaweg?