design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 15 mei 2010

Dagje croppen?

Hallo lieve allemaal,
Ik zou graag van jullie willen weten of er belangstelling is voor een dag CROPPEN!
Een zaterdag of zondag in juni zou leuk zijn! Mag ook later als dit voor jullie te kort dag is!
De juiste datum weet ik nog niet, maar mochten jullie wel belangstelling hebben, laat het me weten (telefoon/mail/blog) en laat me ook je data weten waarop je wel kunt! Gaarne meerdere data opgeven, zodat we op elkaar kunnen afstemmen, want.....
Het gaat een hele bijzondere CROP worden met een speciale GASTE!
Zij komt van "ver" en er zijn toch minimaal 8 mensen nodig, zodat het voor haar ook de moeite waard is!
Let op!
Het gaat om een CROP: iedereen scrapt lekker zijn/haar eigen ding en je kunt elkaar helpen, raad geven en spullen van elkaar gebruiken.
Het is dus geen workshop!
Hierdoor zal de prijs ook lager liggen!
Ik hoor het graag van jullie!
LIeve groetjes en een hele fijne dag,
Jen.

Geen opmerkingen: