design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

dinsdag 11 mei 2010

Mothersday/Moederdag 2010.



Last sunday I got very spoilt by the men!
First (ofcourse) there was breakfast in bed: they baked French rolls (yummie!) and there was fresh tea along. Good match for me! I lft the men with the crums! Ha, ha...
Then more surprises: da surprised me with a nice sun chair and a good book (my favorite cartoon "Jan, Jans and the kid"> special edition and all about being a mother and all the things that crack mothers up or make them go nuts, ha, ha....).
Björn did (handpaint) paint a vase for me and Ingmar got me a handy tool for the kitchen (to slice onions, tomatoes and eggs)> Because your arm still hurts, mom!
Ans he bought me bath soap, so I can smell nice....
Ofcourse we did visit Peter's mom and my mom. They were happy with the nice giftboxes. Both mom's kept the boxes: I will be surprised what they are going to do with it!
Will be continued....
Have a nice day (it's raining here very badly!), Jen.

Afgelopen zondag hebben we weer uitgebreid Moederdag gevierd!
De eerste verrassing was een heerlijk ontbijtje op bed met vers gebakken croissants en thee. Hierna kwamen natuurlijk de cadeau's! Van Peter kreeg ik een nieuwe "Jan, Jans en de kinderen"): een speciale Moeder-editie, waarin alle verhalen worden beschreven, die je als moeder of helemaal opvrolijken od waarvan je als moeder stapeldol wordt, ha, ha....
Björn had op zijn KDC een prachtige vaas beschilderd (vingerverf) en dat is natuurlijk prachtig en waardevol! Ingmar gaf ook cadeau's, waar hij goed over had nagedacht! 'Het handige snijmaatje is natuurlijk speciaal gekocht voor je zere armen, mam! Dan kun je toch nog lekkere dingen maken voor ons!"
Kijk! Da's een echte man! Want....de liefde van de man gaat toch door die ene maag, he?
Ha,ha...slimme vent!"Enne...die badschuim? Leek me echt iets voor jou, mam! Kijk eens naar die handige doos, waar het in zit! Kun je mooi scrap-spullies in bewaren! Toch?" Ook al een mannetje naar mijn hart! Bovendien..hij zit nog zoooo graag met mam in bad: elkaar nat spetteren totdat het water van het plafond af loopt en alles, maar dan ook alles plens nat is en wie mag het drogen?
Ha, ha.....
Maar ik mag niet mopperen! Voel me de koningin te rijk met mijn mannen!
Hopelijk hebben jullie een fijne en droge dag! Hier stort het uit de hemel!
Lieve groetjes, Jen.

Geen opmerkingen: