design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 28 mei 2010

My first ATC's!/ Mijn eerste Artistic Trading Cards!


My dearest friend Marjolein in Canada makes wonderful ATC's!
She inpired me to try it also and so here they are!
Marjolein gave me the green light to go on! Thanks hon!
So...there will be more!

Mijn lieve vriendin Marjolein in Canada maakt schitterende ATC's.
Zij was mijn drijfveer het oook eens te proberen!
Nadat zij ze eerst even heeft gekeurd, durf ik ze wel te laten zien! Bedankt, Marjo voor je enthousiaste mening!
Er volgen dus hier wel meerdere, want het is gewwon erg leuk te doen van de restanten papier! En je kunt er heel erg veel techniekjes op los laten!
Groetjes en bedankt voor jullie reacties,
Jen.

6 opmerkingen:

Riet zei

Ohhhh wowwww Jenny toch,wat schitterend gemaakt.
Wat ben je toch goed kanjer van me.

Fijn weekend.
Liefs Riet.xx

jacqueline zei

o jenny ze zien er schitterend uit maar hoelang doe je wel niet over 1 zo'n kaartje en waar haal jij de tijd wel niet vandaan.

Groetjes Jacqueline

a portland granny zei

What pretties!! I love them. I like so much how you get the aged look to your cards like they are antiques. Wish I could come spend a week with you really watching you do your creations!!

scrappy jen d zei

ACH Jcqueline,
Ik moet eerjk zeggen, dat ik hier zo klaar meewas! Ik had immers al drie restjes van dezelfde papierlijn?
Valt echt reuze mee qua tijd, hoor!
Kom het maar eens proberen zou ik zeggen!
Dank je Riet: jij bent ook een toppertje, hoor
Ik bel je vanavond even: lekker bij kletsen!
Dear Joan: I wish you could some time with our family! We would have soooo much fun!
Bye and a hug from all of us!
Jen.

Marjolein zei

Zie je nou meis...... wat een leuke reacties allemaal!
En het zijn beauties..... helemaal super!
De vintage look is helemaal te gek...... goed gedaan hoor meis, ben benieuwd naar het vervolg!

Unknown zei

Ik vind ze super, Jenny!
Als ik jou was, zou ik er zeker mee door gaan!
Ik kom overigens via de blog van Marjolein op jouw blog;-))
Groet Hannie Hokke