design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 8 mei 2010

SCRAPSHOP ROSA.


From my friend from SCRAPSHOP ROSA I got these very pretty things!
I am a member of her Design Team, too and no....YOUR ZOAP and SCRAPSHOP ROSA are too different to bite each other. SCRAPSHOP ROSA goes VINTAGE and YOUR ZOAP goes COUNTRY, and because I LOVE both styles, there is NO PROBLEM to work for both wonderful friends!

I am going to work on this project and no...
I am not going to tell you, ha, ha...
You have to wait, but I can let you know: CAN'T WAIT TO GET STARTED!
Thank you, dear Ilonka for the wonderful papers, flowers and other goodies! Again I will do my very best to make a wonderful project with these pretty's from

SCRAPSHOP ROSA!

HAVE FUN, Jen.

Mijn lieve vriendin van SCRAPSHOP ROSA stuurde me deze prachtige scrapspullies om iets te maken voor haar! Ik zit oook bij haar in het Design Team en nee....
SCRAPSHOP ROSA en YOUR ZOAP bijten elkaar niet! Absoluut niet! SCRAPSHOP ROSA gaat helemaal voor de VINTAGE STIJL en YOUR ZOAP gaat voor de LANDELIJKE STIJL!
En omdat ik van beide stijlen hou, is het voor mij geen probleem en scrap ik met liefde voor de twee lieve mensen!

Nu ga ik dus met dit prachtige pakket van Ilonka aan de slag en nee....
Ik ga nog niets verklappen!
Maar ik kan jullie wel zeggen: IK KAN NIET WACHTEN om met deze prachtige dingen aan de slag te gaan! Het papier is van WEBSTER PAGES! Hebben jullie die engel al gespot?
Prachtig, he?
Alles te koop bij SCRAPSHOP ROSA!!! Ga maar eens kijjken op haar webwinkel: echt super spul!
Ilonka, bedankt en ik ga weer mijn uiterste best doen er iets moois van te maken!
Fijne dag,
Jen.

6 opmerkingen:

a portland granny zei

looks like lots of fun to me!! and that stuff is "right up your alley" Can't wait to see the finished project!!

Riet zei

Wat een schitterend pakket Jenny,ben heel benieuwd wat je gaat maken.
Hoe is het met je arm?

Dikke knuffel Riet.xx

Anja zei

Prachtig,
Ben bnwd wat je er mee gaat maken.
Gr Anja;o)

Je@net zei

Wauw, dat ziet er super uit zeg. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken, veel succes ermee.

Splashes of Pink and Mint zei

Jemig, wat had ik weer een hoop bij te lezen! Ik lees dat het gelukkig weer een beetje beter met je gaat, fijn dat je nog wel wat kan knutselen, want anders duurt een dag wel héél erg lang! Ben benieuwd naar je zeeboek, ziet er in ieder geval zo al prachtig uit!
Nou meid, nog heel veel sterkte met de laatste loodjes, en denk goed om jezelf!
Liefs en dikke knuf van mij!

Unknown zei

I love your Scrapbook Ideas. It's gorgeous! I will be following your page for inspiration. Scrapbooking is my favorite Hobby! Look forward to seeing more.