design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 8 mei 2010

Vaderdag 2010.



Too bad my dad is not alive anymore....
He past away 19 years ago and I miss him every day! He was the most loving and wonderful father and it makes me sad that he has not seen our two boy's!
He would loved them!
But....There's father-in-law and there's Peter, who is a wonderful dad and Björn and Ingmar love him!
So...I started some gift boxes. One of them is a take away Chinese box. I like them so much and they make me think of China Town (Portland) where I ate Chinese food out of these boxes with my dear friend Wade.
I don't know yet what to put in, but I will work something out!
Hope you like them!

Jammer genoeg leeft mijn eigen vader niet meer. Hij is 19 jaren geleden overleden en ik mis hem nog iedere dag! Hij was de beste en liefste vader en het maakt me verdrietig, dat hij onze twee jongens niet heeft mogen mee maken! Hij zou gigantisch van de jongens hebben gehouden en zij van hem!
Maar....er is een schoonvader en Peter, die ook een liefdevolle en zorgzame papa is voor Björn en Ingmar. De jongens zijn dol op hem!
Dus...ben ik maar begonnen met cadeaudoosjes voor Vaderdag! De ene is zo'n Chinees afhaaldoosje. Ik vind deze vorm zo leuk en het herinnert me aan China Town in Portland, waar ik lang geleden Chinees eten at uit zo'n doosje met vriend Wade.
Ik weet nog niet helemaal precies wat ik erin ga doen, maar daar denk ik nog wel even over na.
Hopelijk vinden jullie ze leuk!
Groetjes, Jen,

Geen opmerkingen: