design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 30 mei 2010

Tilda doll/ Tilda popje.




My first Tilda is almost ready!
I did everthing by hand, because my left arm can not use the sewingmachine yet
And it is a good exercise for my hand and arm to do all the sewing by hand.
I hope you like her!
Will you give me a help to give her a nice name?
You can win a nice stampset by helping me! You can sent the name in your comment and Ingmar will be in the jury! Saturday,the 12th of june I will close this.

Mijn eerste Tilda is bijna geboren!
Alles is met de hand genaaid, omdat ik simpelweg de naaimachine nog niet kan bedienen met mijn linkerarm. Bovendien is het met de hand naaien een goede oefening voor mijn fijne motoriek!
Ik hoop, dat jullie haar nu al een beetje leuk vinden!
Helpen jullie mij haar een leuke naam te geven?
Degene, die de leukste naam verzint, wint een mooi stempelsetje!
Ingmar mag mee helpen de leukste naam uit te zoeken!
De einddatum voor de naam inzenden zal zijn: zaterdag, 12 juni 2010.
Succes!
Jen.

1 opmerking:

Riet zei

Ohhhhh lieverd wat schitterend gemaakr,en helemaal op de hand,wat ben je toch een kanjer.
Een naam,ik weet het niet zo gauw,denk er even over na.

Dikke knuffel Riet.xx