design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 15 mei 2010

Datum CROP-DAG!

Hoi allemaal,
Het gaat goed met de aanmeldingen en in goed overleg gaat de CROP-DATUM worden:

ZATERDAG, 5 JUNI as!

Geef je snel op, want we hebben maar plaats voor 8 dames! Er zijn nu nog maar vijf plaatsen over: het loopt storm, want het nieuws is er nog maar net uit! Schroom niet en bel me rustig op, indien je niet kunt mailen.

Het gaat heel erg leerzaam en gezellig worden en we hebben een speciale gaste in ons midden, die geweldige ideetjes heeft en vast en zeker ook leuke spullen mee zal nemen.

De kosten zullen we laag houden, zodat het voor iedereen mogelijk is mee te doen!

Fijne avond,
Jen.

2 opmerkingen:

jacqueline zei

ik las de titel en dacht cropdag leuk ga ik me voor aanmelden, maar toen zag ik de datumen en dacht .... Jenny als je het nog een keer doet en ik kan wel dan meld ik me bij deze aan.

Groetjes Jacqueline

stieneke zei

Hallo Jenny

Jenny als er ook genoeg deelname is voor later op een zaterdag dan ben ik ook van de partij, helaas kan ik 5 juni niet.
gr Stieneke.